středa 9. července 2014

Den pátý

Dnes jsem vstal asi v 8:00. Na snídani jsem přišel v 8:30 a namazal jsem si chleba jako vždy, když tam přinesli párky, což všem moc chutnalo. Po lahodné snídani jsme šli na každodopolední program (GIMP, Power point, Stencyl…). Já mám Stencyl a dnes jsme s naším lektorem programovali lodě a bylo to moc super. K svačině bylo jablko. Pak jsme doprogramovali lodě. No tak oběd byl v 12:30 a k obědu bylo rizoto, ale Zuzka řekla, že je to rýže a kdo chce, tak ať si vezme hůlky. Samozřejmě já jsem si je vzal a moc jsem se nenajedl, proto jsem o poledním klidu snědl tři sušenky. Řeknu to takhle o poledním klidu se nic moc nedělo. První odpolední hra byla pamatovací, šlo o to, že jsme museli napsat co nejvíc jmen dětí z celého tábora a k nim přiřadit týmy. Potom jsme dostali papírky, na kterých bylo: jméno, tým, koncentrace, odhad, zručnost, rovnováha, paměť, lov a přesnost. Nejlehčí bylo (pro mě) zavazování tkaniček. Takže po té „hře“ byla vybíjená. Tu jsme hráli asi 30 minut. Najednou David řekl, že bude turnaj v přehazované na týmy. My jsme postup do první zápasu prohráli, ale hru o třetí místo jsme vyhráli. Přehazovaná mě moc bavila. Po turnaji byl „zápas“ děti proti lektorům. První set vyhráli děti a druhý zase lektoři. A pak zase David řekl, že bude vybíjená. Po vybíjené byla už večeře a k večeři byla čočka s vajíčkem. Pak zas byla asi 30 minutová pauza před briefingem. Briefing proběhl jako vždy až na to že jsme byli ve všech hrách první a přibyl nám jeden člen Jakub. Shrnutí tohoto dne: SUPER!!!

Martin

Žádné komentáře:

Okomentovat